torsdag 3 november 2011

Name ceremony - Cake and Cupcakes

I slutet av sommaren var det 1-års kalas och namngivning för lilla Matilda. Tyvärr kunde jag inte själv vara med på kalaset så jag skickade med tårta och cupcakes som fick representera mig i min frånvaro. Efteråt fick jag höra att mina bakverk hade blivit väldigt uppskattade och omtyckta. Jag är säker på att tårtan och cupcakesen framkallade helt andra känslor och uppskattades på ett helt annat sätt än vad min egen närvaro brukar göra på dessa familjesammankomster. Förlåt alla i familjen om ni blir besvikna nu, men jag tänkte faktiskt komma på middagen på lördag!





Vaniljcupcakes med Swiss meringue buttercream frosting, dekorationer i sugarpaste.



Chokladtårta fylld och frostad med Swiss Meringue Buttercream. Dekorationer i sugarpaste.

Inga kommentarer: