torsdag 28 juni 2012

Strösselfantast

Jag är lite av en strösselfantast! Vissa går loss på bakformar av alla möjliga slag. Men jag kollar alltid strösselhyllan när jag är och handlar för att se om det kommit in något nytt!

Idag hittade jag en ny förpackning från Dr Oetker "Choco Dekor" i en större burk. Den innehåller Choco strössel, krispig chocomix, vita chocoflakes och chocokrisp. Ska bli kul att pröva!



Samlingen


I Sverige har vi ju en ganska begränsat utbud att välja bland. Dr Oetker har nästan monopol på strössel i matvarubutikerna. Lagerhaus har lite roliga minimmaränger och
minigelehallon som man kan ha på cupcakes för att skoja till det.
På nätet finns det ju lite mer kul, t.ex. på Kakburken och Ebay.



Detta är en av mina favoriter, Confetti från Wilton. Köpt på Ebay.

1 kommentar:

Vickibakes sa...

Hej :) vad kul att det inte bara är jag som är strössel tokig. Har över 100 stycken.. *Oops* :) Visserligen har jag många muffinformar med, haha!